Strona główna
  prezentacje multimedialne do ściągnieca

Patrzysz na wypowiedzi wyszukane dla zapytania: prezentacje multimedialne do ściągnieca





Temat: Battle of Wits (2006)
Prezentacja multimedialna do ściągnięcia. klik - 50MB



Temat: ="nd();" >Propozycje

#1 Dodanie do strony prezentacji multimedialnych (PPS) do ściągnięcia
#2 Dodanie do strony plików MP3 do ściągnięcia
#3 Dodanie do strony dowcipów podzielonych na kategorie (z ktorych jeden, wybrany przez moderatorow bedzie dowcipem dnia)
#4 Dodanie do strony śmiesznych cytatów (jw)


#1 Dobry pomysł.
#2 Chyba niemożna bo to nie legalne,
#3 Bardzo dobry pomysł
#4 Może być.

Ja proponuję:

1. Aby każdy z nas wrzucał jakiegoś ciekawego Newsa chociaż raz na tydzień.
2. Zrobić czat w javie jak da rade.
4. Wymuszone logowanie do niektórych działów: Gry online i downloadsa co pozwoli nam mieć więcej osób zarejestrowanych do strony, i będziemy widzieć kto i jak często nas odwiedza, i najaktywniejszym dać jakiegoś bonusa.
5. Jakieś i więcej konkursów.

EDIT:

Jeszcze wymyśliłem kilka ciekawych pomysłów:

6. kalendarz z zegarkiem.
7. Miernik szybkości łącza i tester portów (jak by co mam linki).
8. Ankieta kto jaki system używa.
9. Licznik odwiedzin na stronie.

Następny genialny pomysł:

10. Gry, filmy, itp. sortowane automatycznie wg. częstotliwości odwiedzin danej gry/filmu, dzięki czemu będziemy mieli na starcie najpopularniejsze gry, filmy, itp. A jeśli chodzi o nowe pozycje które przez to wylądują na końcu można wypromować w newsach co zazwyczaj i tak robi się po dodaniu czegoś nowego, więc zainteresowani będą wiedzieć że istnieje coś nowego na stronie, i również można dodać w sortowaniu dział "Nowe".





Temat: ="nd();" >Propozycje
Więc moje propozycje:

#1 Dodanie do strony prezentacji multimedialnych (PPS) do ściągnięcia
#2 Dodanie do strony plików MP3 do ściągnięcia
#3 Dodanie do strony dowcipów podzielonych na kategorie (z ktorych jeden, wybrany przez moderatorow bedzie dowcipem dnia)
#4 Dodanie do strony śmiesznych cytatów (jw)

#5 Stworzenie nowego template'u dla forum (najlepiej podobnego do laya strony)

krychu90, tylko prosze, nie wyskakuj mi z SOA#2 i SOA#3

Dla nie wtajemniczonych:
SOA - Standardowa Odpowiedź Administratora:
#1 - u mnie działa
#2 - to nieopłacalne
#3 - nie chce mi sie tego robic



Temat: płyta dołączona do teczki roku OŻK 2006
Bardzo się cieszę że Konkurs przynosi owoce - chwała Panu!!

Sebastianie:

- co do płyty złóż na (proszę przeczytać uwagi do regulaminu)oaza.diecezja.krakow.pl odpowiednie zamówienie
(jakby były jakieś problemy to napisz na pw do mnie)
- jedyny materiał możliwy z płyty do ściągnięcia netem to sama prezentacja z konkursu ale przed ostateczną obróbką bo to już są koszty i prawa autorskie wydawców płyty, wydawcy są oazowi - RŚŻ krakowski - więc ewentualnie nie zaszkodzi zamówić już dopracowaną prezentację z ciekawymi dodatkami i przy okazji wesprzeć dzieło Ruchu

Agaju:
-u nas w diec. sandomierskiej płyty też super chodziły - może sam głos dlatego że najpierw załadował się plik dźwiękowy a nie film najlepiej wejść w katalog tak jak Jacek mówi i wybrać odpowiedni plik
-tam jest też załączony program z tego co pamiętam - który to odtworzy zamiast winampa

Ja też myślałem że nie będzie w czym odtwarzać - tym bardziej że jechaliśmy w "dzicz" z dala od diecezji a tu się okazało że kapłan z sąsiedniej oazy pożyczył nam laptopa i projektor multimedialny - że tak powiem full wypas

Tomku:
na płycie jest właśnie najlepsza praca z konkursu "Przejmij Inicjatywę Wolności!" autorstwa Bartka - tylko technicznie musiała być przepracowana żeby łatwiej dała się odtwarzać i nie obciążała tak systemu



Temat: Działalność Fan Klubu TŻ Motor Lublin
Czy bedzie do sciagniecia plik z prezentacja multimedialna lublelskich zawodnikow z dzisiejszej/wczorajszej imprezy?



Temat: PIFPAF powrócił
widzisz, jesli prezentacja multimedialna to raczej jako plik do ściągnięcia w dziale download (który chyba byłby rzeczywiście tylko dla autorskich projektów, plakatów, ulotek itp w formacie PDF). Będziesz chciała wrzucić swoją pracę z matury to daj znać :).



Temat: propozycja: pl.comp.www.webdesign RFD#4

webfly pozwoliła sobie popełnić co następuje:


| Poprzez termin webdesign należy rozumieć projektowanie/ tworzenie stron
| internetowych, prezentacji multimedialnych, stron autorskich oraz
| wszelkich innych prac, których ostatecznym wynikiem jest ich prezentacja
| w internecie.
|   1. Co to są strony autorskie?
       Strony niekomerycjne, czyli mówiące o samym twórcy, np. strona
artysty- malarza.                  


  I nie są już stronami internetowymi?


|   2.  Czy,  tworząc  utwór muzyczny, który wystawię na FTPie jestem
|   webdesignerem?
    Nie. Sam ftp nie tworzy www, jest mechnizmem do transferu plików      
             (bodajże Files Transfer Protocul).


  Wiem  co  to jest FTP. Ale opis mówi, że tematem jest ,,tworzenie
  [...] wszelkich innych prac, których  ostatecznym  wynikiem  jest
  ich  (co to za konstrukcja -- przyp. M.K.) prezentacja w interne-
  cie''. Czyli przez FTP też. Ale nawet niech będzie wystawione  na
  stronie  do  sciągnięcia  przez HTTP. I co? Kompozytor empetrójki
  też jest webdesignerem?


| - Kolorystyki,
|   A to nie podpada pod grafikę?
A czy pokolorowana tabelka w html'u to już grafika?


  Owszem. IMHO.


| Kryteria moderowania określa dokument wysyłany w stałych odstępach czasu
| przez moderatorów na grupę pl.comp.www.webdesign.
|   Innemi słowy -- jakie bedziem mnieć widzimisie, takie sobie zasa-
|   dy ustalymy?
Absolutnie nie, zasady moderowania zostały określone w stosownym
dokumencie.


  No  cóż. W opisie jest, że jest dokument (i to o treści ustalanej
  przez moderatorów, jak można wywnioskować) wysyłany na grupę. Nic
  nie ma o jego treści. Trochę jestem sceptyczny jeśli chodzi o ta-
  kie praktyki.

Pozdrawiam





Temat: Powitanie i parę pytań
Witamo
Pytania przedstawione przez @Cthulhu padaly dawniej i nadal padaja na portalach spolecznosci internetowych. I bedzie sie tak dzialo dopoty do poki osoby zapoznajace sie z trescia wiadomych stron , beda poszukiwac wyjasnien chociazby finansowania sie takich stron.
Warto przypomniec, ze za wszystko trzeba placic. Utrzymanie rozbudowujacych sie stron aplikacji,portali generuje spore koszty. Do tego potrzeba ludzi. Jasne jest iz James nie pracuje sam. Logiczne jest dla mnie na przyklad, ze chcac zaangazowac sie w -badz co badz-produkcje multimedialnych prezentacji, obrazow,ich obrobki i zamieszczania ich itp, potrzebne sa srodki finansowe.
James odpowiada iz owe srodki , w calosci pozyskiwane sa ze sprzedazy produktow wymienionych w dziale sprzedaz -wm.com. Zatem zrozumialym jest fakt utrzymywania patentow, praw autorskich i ciaglej oferty dla nabywcow obrazow, dzwiekow i animacji na dyskach i nie udostepnianie ich darmowo. Udostepnienie powyzszych za darmo w sieci, wygenerowaloby wzmozony ruch w zwiazku z download-ingiem, zatem i koszt. Mowa tylko o obrazach jakie chcialbys miec. Jak zatem mialoby sie istnienie strony do zainteresowania jej trescia, jesli ludzie pragnacy zapoznac sie z z tym specyficznym dzielem , nie wyrazaliby intencji partycypowania w kosztach istnienia ich przedmiotu zainteresowania?Kiepsko , moim zdaniem.Technicznie bycie altruista jest klopotliwe.
Bylbys zdziwiony, lecz sa osoby , ktore nabywaja pelna oferte z kolekcji Jamesa placac kilka tysiecy dolarow . I nikt nie bije na alarm ze tak drogo, i podwaza zaufanie do tworcy materialu. Jest drogo , lecz dzieki takim nabywcom inni , podobni nam zapoznaja sie z calym zbiorem bezplatnie…

Oczywiscie bardzo splycajac i mowiac to mam na uwadze CEL jaki mgliscie postrzegany jest przez nielicznych studiujacych zbiory , tresci, i co wazniejsze, uczestniczacych czynnie w Nowym Paradygmacie , przez wdrazanie w praktyke zasad na uzytek wlasny. Zyjac z nurtem zawartosci wm,et,lto,si.

Odnosnie czasowych zmian zachodzacych na stronach, oczywiscie zachodzily i beda zachodzic. Juz sama deklaracja w intro, informuje Cie o Interaktywnych stronach platwormy konsumenckiej.Zatem zmiennych i wychodzacych na przecicw pojawiajacym sie pytaniom, ktore swoja dojzaloscia i kierunkiem dociekan stymuluja zmiennosc tresci.
Juz pisalem , tresc i mit sa tekstura dla percepcji umyslu. Nie ma innej mozliwosci ominac implant hms niz przebudowywanie wewnetrznego systemu wartosciowania rozciagnietym w czasie....i wiele wiecej.

Oczywiscie mozna odpowiedziec krocej na pytanie -"czemu nie daja duzych obrazow do sciagniecia"?- bo sa za duze;)
Wiec jak chesz pliki, to napisz do Jamesa, moze dostaniesz po kosztach...kto wie..

Pogoda dopisuje, wiec czas na rower.
Trzymajcie się

Sun's Son




Temat: "Technikum Mechanizacji Muzyki on rmf Rave fm"
No i prosze, to jest dokladnie TO !!! Wielkie dzieki A ja nad tym tyle kombinowalem. A najlepsze ze ten utwor jest do sciagniecia na: http://wizzard-robotnick.mp3.wp.pl/?tg=L3Avc3RyZWZhL2FydHlzdGEvMTM4MzAsdXR3b3IsNjQ4MDQuaHRtbA==
A co jeszcze cieszy, ze to rodzima produkcja. Jak ja lubie ten kawalek.

"O artyście:
Krzych Wizzard wita! Bylem czlonkiem dwuosobowej formacji WIZZARD oraz ROBOTNICK. Wiec od czasu do czasu bede umieszczal a to kawalki Wizardow albo Robotnikow. A tak w skrocie...w historii!

Historia:
Zajmowalismy sie razem z moim kumplem Adamem tworzeniem muzyki techno (trance, electro, troche tez ekpserymentowalismy-glownie JA!). Pisze zajmowalismy bo juz raczej od 4-ech lat jestesmy "na emeryturze" poprostu nie zajmujemy sie juz tak aktywnie jak przed kilkoma laty. Kazdy z nas ma juz teraz inne obowiazki, a czas kiedy komponowalo sie "dla idei" juz minal. Niewiem jak tam Adam ale ja pisze jeszcze w chwilach potrzeby utwory do reklamowek, filmow dokumentalnych, reportazy, prezentacji multimedialnych. W innym przypadku raczej juz swego czasu nie poswiecam...chociac czasami sie zdaza!. Mimo wszystkio pragne sie podzielic naszymi dokonaniami, gdyz swego czasu narobilismy "malego szumu" w Plocku, grajac nasze utwory przez stacje "Radio PLUS" w audycji TECHNOMANIA. Udalo sie nam nawet wydac 2 utwory na plycie INTERLOCK vol.1 i przy okazji na plycie z mixami RADIA RMF za czasow audycji "pana Poznanskiego" ktoremu spodobal sie szczegolnie jeden czesto grany na zakonczenie "KRAFTO". Zapraszam zatem do sluchania i oceny!. Czekamy na kazde opinie! Pozdrawiam KrzychWizzard."




Temat: Wirtualne społeczności gier komputerowych
Witam.

Chciałby zaprosić do zapoznania się z wynikami moich badań dotyczących środowiska uczestników masowych gier internetowych (MMO) zrealizowanych w ramach pracy magisterskiej. Tutaj przedstawiam abstrakt, a na stronie www.pabliszer.pl dostępny jest artykuł streszczający wyniki oraz cała praca magisterska wraz z prezentacją multimedialną do ściągnięcia.

Oczywiście zapraszam również do polemiki z wynikami, liczę również na komentarze. Zaznaczam, że jestem zainteresowany opublikowaniem artykułu, czy też fragmentów pracy.

Wyniki z badań zaprezentuję na najbliższej konferencji "Kulturotwórcza funkcja gier" w sobotę o 14.10 (Sekcja 4; Sala kongresowa pawilon 15 poziom C). Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na moją prelekcję. Jej tytuł: Uczestnicy masowych gier internetowych jako „cyfrowa awangarda” współczesnego społeczeństwa informatycznego.

Abstrakt:

Internet, który w ciągu ostatnich kilkunastu lat zyskał ogromną popularność, daje wiele rozmaitych możliwości w zakresie pracy, poszukiwania pożądanych informacji, komunikowania się i rozrywki. Ostatnie dwie cechy tego medium w naturalnej konsekwencji doprowadziły do pojawienia się coraz bardziej popularnego zjawiska masowych gier internetowych (powszechnie oznaczane akronimem: MMO, od ang. Massive Multiplayer Online). Ta charakterystyczna dla współczesnego społeczeństwa informacyjnego globalna zabawa, posiada potencjał, który może stanowić próbę zdefiniowania i opisania cywilizacji, w której żyjemy. Jednak, aby tak się stało potrzebna jest rzetelna naukowa analiza fenomenu tego typu gier, ponieważ już dziś wywołuje ona wiele różnego rodzaju emocji oscylujących w granicach od fascynacji po przerażenie.
Masowe gry internetowe są doskonałym materiałem badawczym będącym punktem wyjścia do badań dwóch podstawowych zagadnień wiążących się bezpośrednio z pojawieniem się Internetu. Mam tutaj na myśli konstytuujące się za pomocą sieci komputerowych społeczności, nazywanych wirtualnymi wspólnotami, oraz istnienie wirtualnej rzeczywistości: cyberprzestrzeni. Oto bowiem, obie nierozerwalnie łączą się i przejawiają w masowych grach komputerowych. W tej materii interesujące jest zagadnienie wpływu tych dwóch właściwości na jednostkę, czyli percepcję wirtualnego świata gry oraz chęć i rzeczywiste uczestnictwo w wirtualnych wspólnotach.
Bardzo ważna jest również kwestia związana jest z kilkoma przejawami nowoczesnego stylu życia uczestników masowych gier internetowych. Intensywne wykorzystywanie nowoczesnych technologii (jakimi są niewątpliwie komputer i Internet) w życiu codziennym, kontakt z cyberprzestrzenią oraz uczestnictwo w życiu wirtualnych społeczności. Wszystkie te charakterystyki mogą stanowić pewien modelowy przykład ponowoczesnych osobowości współczesnego społeczeństwa informatycznego, dlatego też warto przyjrzeć się kilku najważniejszym aspektom życia owej „cyfrowej awangardy”.



Temat: voice recognition


| od 4 miesięcy poszukujecie ? jakto ? nikt się za 2 tysiące Wam nie podją
:)
| ?

2000 USD/godzine i nic ?
No to ja wezme...

ziel

PS. Pracuje max 8 godzin dziennie.


dlaczego sobisz zarty
ten kto zna temat, Chung z H-K powaznie mi odpowiedzial jaka droga
nalezy postepowac i chetnie pomoge kazdemu w temacie voice recognition,
nawet za 2 $/godz czy za darmo, ale
nie w zastosowaniach komercyjnych.
Ten temat juz byl znany 20 lat temu, w czasie wystawy Environment
Protection ze stanow.
Wlasnie prezentowano tam system, ktory odpowiadal na pytania
zwiedzajacych w formie ruchomej animacji , poruszajacej ustami w takt
wypowiadanych slow.
Teraz po 20 kilku latach, voice recognition robi IBM, robi Chung i jego
grupa z 3 uniwersytetow, robi zespol we Francji i jeszcze sa 4 inne
znane zespoly, ktore pracuja nad tym tematem.
Ale problem polega na uproszczeniu, czyli opracowaniu takich algorytmow,
ktore by byly efektywne na pececie.
Problem z voice recognition to zaszumiona mowa, halas zewnetrzny.
Niestety wtedy jakosc rozpoznania glosu spada do 30%.
Czyli postepuje sie tak, ze szuka sie uproszczonych algorytmow, ktore
sa moze mniej dokladne, ale wystarczajaco szybkie na peceta.

recognition na 100 stron, opisujaca stan wiedzy na swiecie w temacie,
znane metody, algorytmy, kierunki rozwoju , jak i metody, jak nalezy
takie aplikacje pisac samodzielnie, dodajac oczywiscie cala teorie,
ktora stoi za budowa algorytmow do voice recognition.

Nieporozumieniem wydaje sie jednak oczekiwanie, ze ktos napisze
komercyjna aplikacje, na ktora czeka caly swiat i bezplatnie przekaze
nieznanym osobom w komercyjne uzytkowanie.

Jezeli zleceniodawca nie dysponuje srodkami finansowymi, a jest
zainteresowany tematem i potrafi samodzielnie wniesc sklad
intelektualny, to zaklada sie korporacje typu non-for-profit , czyli
odpowiednik naszej fundacji do realizacji tego tematu i oczekuje, ze
znajda sie sponsorzy, fundatorzy, ktorzy zechca wesprzec te prace,
liczac na dostep do rozwiazan komercyjnych.

Taki zespol moge powolac i nim pokierowac, zaprosic do wspolpracy
Chuanga i innych znanych. Mozemy pracowac jak dotychczas, komunikujac
sie za posrednictwem internetu, a fundacje zarejestrowac w tym kraju,
gdzie procedura ksiegowa jest uproszczona i podatkow, oplat nie ma. Ale
moze sie to stac mozliwe jedynie wtedy, gdy zainteresowani praca w
zespole wniosa swoj wklad intelektualny, prace, w realizacje tematu.

Sponsorzy sie znajda i finanse tez, gdyz tematem interesuja sie
multimedia, telewizja, producenci gier komputerowych, producenci
interaktywnych informatorow na targach, wystawach, na dworcach.
Czyli bedzie mozna na pniu sprzedac kilkaset licencji, aby sfinansowac
prace czlonkow zespolu.
Ale do tego potrzebna jest chec wspolpracy, pracy i sama ta praca,
wykonywana przez okres jednego roku, aby uzyskac wlasne wyniki, wlasne
rozwiazania, ktore bedzie mozna skomercjalizowac.
O ile pamietam to komisja UE tez byla zainteresowana tym tematem, jak i
sfinansowaniem badan nad voice recognition, w formie duzego,
miedzynarodowego grantu.

Zatem na finanse mozna liczyc, na sponsorow rowniez, na wdrozenia tez,
pozostaje utworzenie miedzynarodowego zespolu i praca, praca, praca.
Zgloszenia do zespolu Voice Recognition R&D Group International
prosze przeslac na grupe lub na privat.
Zaloze strone www z opisem zespolu, celow, metod, i prezentacja
okresowych wynikow + demo programu do sciagniecia dla testerow.

Jacek





Temat: 2002 - Tr3s Lunas


Tracklista:

01. Misty 03:58
02. No Mans Land 06:06
03. Return To The Origin 04:39
04. Landfall 02:17
05. Viper 04:32
06. Turtle Island 03:41
07. To Be Free 04:22
08. Fire Fly 03:46
09. Tr3s Lunas 04:35
10. Daydream 02:15
11. Thou Art In Heaven 05:23
12. Sirius 05:47
13. No Mans Land Reprise (Bonus Track) 02:54
14. To Be Free Radio Edit 03:56

Data wydania: 3 czerwca 2002

W połowie lat dziewięćdziesiątych Mike zaczął eksperymentować z multimediami. Nic dziwnego, mając na uwadze jego wcześniejsze zabawy w tworzenie teledysków – The Windchimes. Pierwszym efektem tych prób był dodany do The Songs of Distant Earth CD-ROM track, możliwy do bezproblemowego odczytania tylko na Apple'ach. Wtedy był to szczyt możliwości, a i tak był to raczej pokaz slajdów niż pełna przygoda w 3D. Jednak jak by nie patrzeć, było to pewne novum na rynku muzycznym. Nikt inny wcześniej nie wydał albumu wraz z częścią multimedialną. Jednak już w tamtym czasie Oldfield chciał stworzyć coś więcej niż prostą prezentację. Marzyła mu się rozbudowana gra oparta na eksploracji lokacji, a nie zabijaniu, współzawodnictwie i pochodnych - tak, jak wszystkie inne komercyjne gry komputerowe, których ponoć Oldzio widział sporo. Jednak projekt musiał poczekać kilka lat, ponieważ domowe komputery nie były jeszcze gotowe na coś takiego. Po paru latach prace nabrały tempa, Mike wespół z grafikiem i programistą stworzył Music Virtual Reality. Jednak próby wydania programu nie powiodły się – nikt nie chciał podjąć się wprowadzenia na rynek czegoś tak innego od reszty (skąd my to znamy?). W tym momencie w głowie muzyka powstał pewien pomysł: wypuścić Music VR razem z albumem.

Ruszyły prace nad stricte muzyczną częścią przedsięwzięcia. Sam tytuł wziął się od nazwy pewnej małej knajpki na Ibizie, w której Oldfield zwykł bywać w ibizowskim epizodzie swojego życia. Wykorzystał sporo materiału z gry, ale jak sam twierdzi, muzyka bez obrazu była zbyt uboga. Dlatego też postanowił wzbogacić ją o pętle perkusyjne i inne elementy. Ułożywszy kilka prostych pętli wysyłał je do Philipa Lewisa i Thomasa Süssmaira, a po paru dniach otrzymywał dużo bardziej złożone ścieżki. Współpraca układała się wzorowo, a Mike był bardzo zadowolony z efektów. Z początku aczkolwiek, muzyk wątpił w swoje umiejętności nagrania albumu chilloutowego opartego z założenia na prostych melodiach. Przełom przyniosło nagranie utworu Sirius. „Dam radę”, pomyślał Mike i z większą wiarą w siebie nagrywał resztę płyty.

Ale przejdźmy do samej muzyki. Długo zastanawiałem się nad formą przedstawienia zawartości krążka. Opisy poszczególnych utworów tracą sens przy albumie chilloutowym. Dlatego spróbuję opisać generalne wrażenia, jakie album może dać słuchaczowi. Słuchając go bowiem w odpowiedniej atmosferze, przy przygaszonym świetle, może nawet z zamkniętymi oczami, wszystko zlewa się w jedną płynącą melodię. Nie ma tu żadnego niepokoju, tylko spokój i piękno idealnie dobranych brzmień. No, może nie tak do końca idealnie jeśli chodzi o saksofon. Otóż saksofon, który można usłyszeć chociażby w Misty, nie jest „żywy”. Odpowiedzialny jest za to głównie PRS Custom 24 Mike’a z zamontowaną przystawką MIDI pozwalającą w czasie rzeczywistym imitować różne instrumenty grając na gitarze. Jednak jak Mistrz stwierdził w jednym z wywiadów, nie tylko tak tworzył partie saksofonu na Tr3s Lunas, używał też do tego celu syntezatorów – zależnie od sytuacji. Na szczęście gitara została sprzedana w lutym 2006 roku więc zagrożenie ze strony „gitarowych saksofonów” tak krytykowanych przez jednych i obojętnych drugim, zdaje się mijać.

Ale idźmy dalej. Przestrzenność muzyki wynika właśnie z nieskomplikowanych melodii i czystości dźwięków. Mike chyba trafił tutaj w sedno – odrobinę więcej muzyki w jednostce czasu i już nie byłoby tak chilloutowo; odrobinę mniej i byłoby nudno. Zgrzytem jest jedyna piosenka na płycie – To Be Free - ze sławnym, pisanym dwie godziny przed nagraniem, tekstem. Burzy ona trochę kosmiczny nastrój całości, jednak jest jak najbardziej do przebrnięcia i nawet wpada w ucho jak się człowiek już do niej przyzwyczai i nauczy wprowadzać w nieco inny nastrój. Całe szczęście już parę minut dalej znajduje się utwór tytułowy, moim zdaniem najlepszy na całej płycie. Tr3s Lunas, bo przecież o nim mowa, jest bardzo dynamiczny i optymistyczny, tematy grane na gitarach klasycznej i elektrycznej elegancko przeplatają się i krzyżują. Są też inne świetne kawałki: kosmiczny Sirius, przyjemny Misty, wesoły Turtle Island, kontemplacyjny No Mans Land wraz ze swoim reprisem czy nieco bardziej mroczny Thou Art In Heaven (wspomnienie koncertu milenijnego w Berlinie).

Generalnie można powiedzieć, że album jest dobry. Jego odbiór ułatwią odpowiednie zabiegi ze światłem i nastrojem słuchacza. Jest to muzyka chilloutowa, więc robienie czegokolwiek wymagającego skupienia równolegle z płytą mija się z celem – utwory przelecą koło uszu i stracimy sporo z jej walorów. Zapamiętamy z niej tylko To Be Free, a reszta pozostanie prawie jednorodną masą. Sam popełniłem ten błąd słuchając jej pierwsze parę razy i dopiero potem odkryłem, jak dobra jest to płyta. Oczywiście brak jej kopa, energetycznych solówek i tym podobnych, ale nie taka miała ona być. Słuchacze szukający właśnie czegoś takiego będą zawiedzeni, poszukiwacze spokoju i harmonii będą bardziej niż zadowoleni.

Warto nadmienić jeszcze istnienie mixu niewykorzystanych na albumie utworów z Music VR, funkcjonującego pod nazwą Tr3s Lunas 2. Wykonał go Brandon Blume a do ściągnięcia jest tutaj: LINK. Powiem tylko tyle, że warto.

txt: Ostach, 11 sierpnia 2007
korekta: Orangebleu

Podyskutuj na temat tego albumu




 Menu
 : Strona Główna
 : Prezentacja Power piont Sport
 : prezentacje maturalne""motyw tańca
 : prezentacje Power Point instalka
 : Prezentacje power point życzenia
 : prezenty upominki porcelana Filiżanka
 : prezent dla dziewczyny śmieszny
 : prezent dla swojego chłopaka
 : prezent gif animacja
 : prezent na 40 urodziny
 : prezent na dzin Matki fazy uzależnienia od alkoholu
multlotek systemy
gimnazjum w wojniczu
ploter masterplott
darmowe gry na emulator
Amos Robyn jednak bohater, A
szydelkowe wyroby
olimp budziwój budziwój
Braun Lilian Jackson Kot 010 Kot, ktory rozmawial z duchami
centrum konferencyjno szkoleniowe serock
deante vanilla bdl 531m
Link
 . : : .
Powered by Wordpress | Designed by Elegant WPT